Hvis du har en sak som du ønsker at styret skal behandle, kan du lage et saksforslag. Alle brukere i Bård kan registrere saksforslag, som lagres under "Saker" i toppmenyen. Styreleder og daglig leder får en varsling i Bård når nye forslag registreres, og kan enkelt legge saksforslaget til som en sak i et møte.
Registrere et saksforslag
Fra "Saksforslag" under "Saker" i toppmenyen, eller oppe til høyre på dashbordet:
Klikk på "Nytt saksforslag".
Gi saksforslaget en tittel og klikk på "Legg til".
Beskriv saken i saksteksten, velg sakstype, og velg hvem som er ansvarlig.
Last opp eventuelle dokumenter som tilhører saken.
Du kan bruke kommentarer til å diskutere saksforslaget videre.
All informasjon, inkludert vedlegg og kommentarer, blir tatt med videre når saksforslaget legges til i et møte.
Legge til saksforslag i et møte
Superbrukere kan enkelt legge til saksforslaget som en sak i et møte. Inne på saksforslaget, klikk på "Legg til i møte", og velg hvilket møte saken skal behandles på.
Alternativt, når du legger til en sak i et møte, kan du klikke på "saksforslag" for å velge fra innkomne forslag.