Et heldigitalt årsmøte i Bård gjennomføres over en tidsperiode du bestemmer på forhånd. Når du publiserer møtet sendes sakslisten på e-post. Deltagerne kan da logge seg inn og stemme digitalt på sakene frem til møtet er ferdig.
Ønsker du å sende ut sakslisten f.eks 14 dager i forkant, sammen med litt informasjon om gjennomføringen, går du frem som følger:
Opprett møte i Bård.
Legg til deltagerne
Send en manuell e-post med sakslisten 14 dager før møtet.
Du kan enkelt gjøre dette direkte fra møtet i Bård:
Trykk her for å lese mer om hvordan du sender informasjon til deltagere i et møte.
Nyttig informasjon til deltagerne
Hvis det er første gang dere gjennomfører et heldigitalt årsmøte i Bård, kan det være nyttig for deltagerne å se en kort videosnutt, og lese denne artikkelen. Inkluder gjerne denne linken i e-posten som går ut i forkant.
https://hjelp.brd.no/nb/articles/127129-hvordan-delta-pa-digitalt-arsmote-via-bard