Problemer med å logge inn – bruker du riktig e-postadresse?
I en tid hvor mange av oss har flere e-postadresser – for jobb, privat bruk, skole og ulike tjenester – er det lett å bruke feil e-post når du prøver å logge inn. Dette kan føre til forvirring eller gi inntrykk av at kontoen din ikke finnes. Her er noen tips for å finne riktig e-post og løse vanlige problemer:
1. Dobbeltsjekk hvilken e-postadresse du registrerte deg med
Sjekk hvilken e-postadresse du har mottatt e-poster fra selskapet/organisasjonen på – dette er e-posten kontoen din er knyttet til.
2. Har du logget inn med Google eller Microsoft tidligere?
Hvis du har brukt knappen "Logg inn med Google" eller "Logg inn med Microsoft", har du mest sannsynlig knyttet kontoen din til en av disse tjenestene.
👉 Tips: Prøv å logge inn med samme metode igjen (Google eller Microsoft), i stedet for å skrive inn e-posten manuelt.
3. Kontakt en superbruker
Ta kontakt med en superbruker i selskapet/organisasjonen du mangler tilgang til. De har mulighet til å sjekke hvilken e-post adresse du ligger inne med.
4. Kontakt Bård support.
Ta kontakt med oss via chat, e-post eller telefon så hjelper vi deg videre.
Se også logge inn med Bård.