Det tar bare noen minutter Ä komme i gang som distributÞr - under har vi satt opp punktene som mÄ gjennomfÞres fÞr du begynner Ä invitere inn kundene dine.

NÄ som du er satt opp som distributÞr i BÄrd har du fÄtt tilgang til et nytt menypunkt i under innstillinger. Her registrerer du hvem som skal sette opp BÄrd for kundene dine, typisk regnskapsfÞrere som skal bidra i styrearbeidet til kundene.

Sett deretter opp et nytt styre nÄr dere er innlogget i BÄrd som en av distributÞrbrukerne:

DistributÞrbrukerne vil ikke ha tilgang til styredokumenter for byrÄet, men nÄr en av brukerne i listen oppretter et nytt styre i BÄrd vil styret automatisk kobles til byrÄet for beregning av provisjon. Du trenger altsÄ ikke kjÞpe abonnementet pÄ vegne av kunden, men registrerer styret og hjelper kunden i gang.

NÄr kunden tar i bruk BÄrd og aktiverer et abonnement kobles dette automatisk til dere som distributÞr. Faktura sendes til sluttkunden pÄ EHF eller e-post.

Lenger nede pÄ den samme siden vil dere ha oversikt over kunder som er knyttet til byrÄet, bÄde de som har kjÞpt et abonnement, og de som har en prÞveperiode.

Hvis noen av dine ansatte vil teste ut BĂ„rd for Ă„ lĂŠre hvordan lĂžsningen fungerer kan dere gratis opprette et styre og prĂžve ut lĂžsningen. Sett gjerne opp et styre i fellesskap, inviter hverandre til styret, gjennomfĂžr et testmĂžte og last opp noen dokumenter for Ă„ fĂ„ oversikt over funksjonene i lĂžsningen 👌

Har dere noen spÞrsmÄl fÄr dere raskt svar ved Ä bruke chaten nede til hÞyre i lÞsningen.

Fant du svaret?